Hej YOU.!
Zwrot produktu wcale nie musi być skomplikowany 😉
Nie jesteś zadowolona z zakupów? Chcesz oddać jakiś produkt? Nie ma sprawy, będąc Konsumentem masz do tego prawo w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki z zakupami.
Wykonaj kilka szybkich kroków:
- Wypełnij formularz zwrotu zamówienia znajdujący się na stronie – Formularz zwrotu,
- Upewnij się, że wypełniłaś go prawidłowo i czytelnie, to ułatwi całą procedurę zwrotu lub reklamacji,
- Spakuj przesyłkę (najlepiej używając tego samego pudełka, w którym przyszła, zaklej je papierową taśmą lub zabezpiecz naszą czarną wstążką),
- Nie zapomnij umieścić w niej wypełnionego wcześniej formularz zwrotu ;),
- Starannie zapakowaną paczkę odeślij na adres:
LABRAN LOGISTICS/ YOU.
ul. Poziomkowa 2A
74-400 Dębno
508 337 757 - Jak tylko paczka przyjdzie do nas, a znajdujące się w niej rzeczy będą w niepogorszonym stanie zwrócimy wpłacone przez Ciebie środki. Na zwrot pieniędzy mamy 14 dni od dnia otrzymania przesyłki 😉
Dodatkowo informujemy, że paczkę zwrotną odsyłasz na swój koszt. Odbieramy paczki nadane wszelkiego rodzaju kurierem. Nie przyjmujemy paczek wysłanych na koszt adresata ani za pobraniem oraz nie odbieramy przesyłek kierowanych do różnego rodzaju punktów odbioru, w tym paczek wysłanych za pośrednictwem Poczty Polskiej, które trzeba odebrać osobiście w placówce Poczty.
Pamiętaj też, że towar niebędący pełnowartościowym towarem, noszący ślady użytkowania, nie posiadający metek i systemów zabezpieczających zostanie odesłany do Ciebie na Twój koszt, a zwrot zostanie nieuznany.
Reklamacja
Jeśli coś się stało z Twoim produktem i chciałabyś go zareklamować wykonaj wszystkie powyższe kroki z tą różnicą, że w formularzu podaj przyczynę reklamacji i wskaż jakiego rozwiązania sprawy oczekujesz.
Po otrzymaniu paczki zweryfikujemy reklamację. W ciągu 14 dni powiadomimy Cię o naszej decyzji. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie zwrócimy Ci koszt wysłania do nas wadliwego produktu 😉
Jeśli potrzebujesz więcej informacji na temat zwrotu lub wymiany sprawdź regulamin naszego sklepu lub napisz do nas maila na adres reklamacje@youstore.pl. Zawsze możesz też zadzwonić pod numer 508 337 757.