ZWROTY
Hej YOU.!
Zwrot produktu wcale nie musi być skomplikowany 😉
Nie jesteś zadowolona z zakupów? Chcesz oddać jakiś produkt? Nie ma sprawy u nas masz na to aż 30 dni od dnia odebrania zamówienia.
Wiemy, że zwracanie produktów nie jest fajne, więc mamy dla Ciebie dwa rozwiązania:
1. SZYBKIE ZWROTY
2. OPCJA TRADYCYJNA
Jeśli chcesz, możesz też skorzystać z tradycyjnej formy zwrotów. W tym celu wykonaj kilka szybkich kroków:
- Wypełnij formularz zwrotu zamówienia znajdujący się na stronie – Formularz zwrotu,
- Upewnij się, że wypełniłaś go prawidłowo i czytelnie, to ułatwi całą procedurę zwrotu lub reklamacji,
- Spakuj przesyłkę (najlepiej używając tego samego pudełka, w którym przyszła, zaklej je papierową taśmą lub zabezpiecz naszą czarną wstążką),
- Nie zapomnij umieścić w niej wypełnionego wcześniej formularz zwrotu ;),
- Starannie zapakowaną paczkę odeślij na adres: Ulica Leśna 1
11-500 Gajewo - Jak tylko paczka przyjdzie do nas, a znajdujące się w niej rzeczy będą w niepogorszonym stanie zwrócimy wpłacone przez Ciebie środki. Na zwrot pieniędzy mamy 14 dni od dnia otrzymania przesyłki 😉
Dodatkowo informujemy, że paczkę zwrotną odsyłasz na swój koszt. Odbieramy paczki nadane wszelkiego rodzaju kurierem. Nie przyjmujemy paczek wysłanych na koszt adresata ani za pobraniem oraz nie odbieramy przesyłek kierowanych do różnego rodzaju punktów odbioru, w tym paczek wysłanych za pośrednictwem Poczty Polskiej, które trzeba odebrać osobiście w placówce Poczty.
Pamiętaj też, że towar niebędący pełnowartościowym towarem, noszący ślady użytkowania, nie posiadający metek i systemów zabezpieczających zostanie odesłany do Ciebie na Twój koszt, a zwrot zostanie nieuznany.
REKLAMACJA
Jeśli coś się stało z Twoim produktem i chciałabyś go zareklamować wykonaj wszystkie powyższe kroki z tą różnicą, że w formularzu podaj przyczynę reklamacji i wskaż jakiego rozwiązania sprawy oczekujesz.
Po otrzymaniu paczki zweryfikujemy reklamację. W ciągu 30 dni powiadomimy Cię o naszej decyzji.
Paczkę z reklamowanym produktem wyślij na adres:
ulica Leśna 1
11-500 Gajewo
Monika Niemotko Smart Fashion
Jeśli potrzebujesz więcej informacji na temat zwrotu lub wymiany sprawdź regulamin naszego sklepu lub napisz do nas maila na adres reklamacje@youstore.pl.